We willen service leveren die de verwachtingen van onze klanten overtreft, zodat ze onze winkels en website regelmatig bezoeken en Hunkemöller aanbevelen bij hun vrienden en familie. Om de perfecte klantreis te creëren - van een oprecht welkom, via inspirerend advies in de winkel en paskamer, tot de 'kiss come back' - hebben we meer dan ooit tevoren geïnvesteerd in opleiding en ontwikkeling.
Naast online training kun je ook face to face ontwikkeling en trainingsinitiatieven verwachten!
Wij bieden verschillende ontwikkelingsprogramma's aan, zoals het Retail Talent Program en het Talent Development Program, om talent te laten groeien en toekomstige leiders te ontwikkelen. Deze programma's zijn ontworpen om de deelnemers te verrijken in hun huidige rol of voor te bereiden op een mogelijke nieuwe stap in hun carrière.
Daarnaast krijg je training op de werkvloer door een van onze Training Ambassadors (TA's). Ons wereldwijde netwerk van Training Ambassadors (TA's) ondersteunt onze online programma's door het aanbieden van trainingen in de winkel die gericht zijn op en het handhaven van hoge serviceniveaus. We certificeren intern gepassioneerde werknemers om Training Ambassadors te worden om andere winkels te trainen, naast hun dagtaak.
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.