We willen service leveren die de verwachtingen van onze klanten overtreft, zodat ze onze winkels en website regelmatig bezoeken en Hunkemöller aanbevelen bij hun vrienden en familie. Om de perfecte klantreis te creëren - van een oprecht welkom, via inspirerend advies in de winkel en paskamer, tot de 'kiss come back' - hebben we meer dan ooit tevoren geïnvesteerd in opleiding en ontwikkeling.
Naast online training kun je ook face to face ontwikkeling en trainingsinitiatieven verwachten!
Wij bieden verschillende ontwikkelingsprogramma's aan, zoals het Retail Talent Program en het Talent Development Program, om talent te laten groeien en toekomstige leiders te ontwikkelen. Deze programma's zijn ontworpen om de deelnemers te verrijken in hun huidige rol of voor te bereiden op een mogelijke nieuwe stap in hun carrière.
Daarnaast krijg je training op de werkvloer door een van onze Training Ambassadors (TA's). Ons wereldwijde netwerk van Training Ambassadors (TA's) ondersteunt onze online programma's door het aanbieden van trainingen in de winkel die gericht zijn op en het handhaven van hoge serviceniveaus. We certificeren intern gepassioneerde werknemers om Training Ambassadors te worden om andere winkels te trainen, naast hun dagtaak.
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.