Karlijn Hendriks
Director of Global HR

"For the ambitious Omni-Channel brand that we are, our people are a key success factor. We focus on creating inspiring and truly inclusive working environments. I am convinced we are set for the exciting years ahead!"

The People Vision

Onze visie is een geliefd, sociaal en inclusief merk te worden. Vanuit het perspectief van mensen betekent dit dat Hunkemöller een leuke en inspirerende plek is waar mensen graag werken, trots zijn op het merk en waar we echte ambassadeurs creëren.
In de komende vijf jaar zullen we 20.000 nieuwe Sheroes aannemen en alle medewerkers opleiden tot gepassioneerde World-Class Service gecertificeerde experts. We willen ons talent behouden door winnende teams te versterken en te laten groeien, het personeelsverloop te verminderen door te worden beoordeeld als een geweldige plek om te werken, via de nieuwste HR-technologieën zoals Workday en onze digitale contracten. Om dit te bereiken bouwen we voort op onze menselijke bouwstenen.

Een plek waar mensen graag werken

75% of staff recommend us as a great place to work

#1 certified top employer

<7% illness rate by 2025

Welzijn & mindset

Welzijn & mindset

Example alt text

Diversity & Inclusion

World Class Service & Stages

World Class Service & Stages

Wij stimuleren de gezondheid en fitheid van onze werknemers en erkennen het belang hiervan in wat een veeleisende en prestatiegerichte omgeving kan zijn. We organiseren verschillende activiteiten variërend van yogalessen tot hardlopen tijdens de lunch. Het is belangrijk voor ons om een cultuur te creëren waarin mensen het gevoel hebben erbij te horen en het gevoel hebben dat ze bijdragen aan de doelstellingen van onze organisatie. Het is essentieel om een gezonde balans te behouden tussen uitgedaagd worden, plezier te hebben en een gezonde levensstijl te hebben. Zo stellen we de veiligheid van werknemers altijd voorop, terwijl we InTouch blijven en zorgen voor duidelijke communicatie.
lle meningen en gedachten, terwijl wij ernaar streven bevooroordeeld gedrag te voorkomen. Ons diversiteits- en inclusiviteitsbeleid zal in de loop van de tijd en de omstandigheden verder worden uitgewerkt. De vele vrouwelijke succesverhalen in ons bedrijf stellen andere vrouwen in staat om bij ons te komen werken, hun carrière vooruit te helpen of hun bijdrage te leveren in balans met andere verplichtingen.
De toekomst van waar, wanneer en hoe we werken zal anders zijn. We moeten onze manieren van werken, processen en communicatie heroverwegen en ontwikkelen. In tijden als deze is onze merkwaarde "InTouch'' belangrijker dan ooit! Wij willen dat onze medewerkers zich zelfverzekerd, bevoegd en veilig voelen om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen door World Class Service te verlenen - en zich aan de situatie kunnen aanpassen. We houden contact met onze teams door boeiende trainingen te geven, korte online learning bites en video's te ontwikkelen, regelmatige interne communicatie via onze social media-kanalen te verzorgen en jaarlijks een enquête onder onze werknemers te houden.
Bij Hunkemöller selecteren volgens het volgende principe 'we hire for attitude & train for skills'! De wereld van Omni-Channel retail verandert sneller dan ooit. Voor ons heeft dit gevolgen voor hoe en wat voor mensen we werven, trainen en welke vaardigheden we hen moeten bijbrengen. De huidige generaties verlangen ernaar hun vaardigheden te verbeteren en zich voortdurend te ontwikkelen. Dit sluit perfect aan bij onze Omni-Channel aanpak, waarbij we geavanceerde technologie gebruiken in winkels die hun vaardigheden verrijken en een basis leggen om hun Omni-Channel expertise verder te ontwikkelen. 

Anne Albracht
Global Recruitment Manager

"It's amazing to see the talent, drive and innovation level of our interns! We value this by implementing many of their ideas in our business & 85% of entry positions with former interns. That says it all - it's truly "Best Internship in Retail"."

Anne Albracht
Global Recruitment Manager

"It's amazing to see the talent, drive and innovation level of our interns! We value this by implementing many of their ideas in our business & fill 85% of entry positions with former interns. That says it all - it's truly the Best Internship in Retail!"
Ons internationale hoofdkantoor in Nederland biedt twee keer per jaar meer dan 50 stages op meerdere afdelingen. Dit programma ondersteunt de ontwikkeling van stagiaires en helpt bij het creëren van succesvolle toekomstige carrières door verschillende workshops en trainingssessies te bieden, evenals een mentor.
Ons internationale hoofdkantoor in Nederland biedt twee keer per jaar meer dan 50 stages op meerdere afdelingen. Dit programma ondersteunt de ontwikkeling van stagiaires en helpt bij het creëren van succesvolle toekomstige carrières door verschillende workshops en trainingssessies te bieden, evenals een mentor.

Mis je droombaan niet!