CREATING MOMENTS THAT MATTER, TOGETHER

Werken op kantoor

CREATING MOMENTS THAT MATTER, TOGETHER

Werken op kantoor

Leer meer over onze afdelingen

Waarom werken bij Hunkemöller

Wij zijn niet zomaar een fashion retailer—wij zijn geloven in de kracht van mode om levens te transformeren en cultuur vorm te geven. Ons hoofdkantoor is het epicentrum van deze visie, waar passie, innovatie,  samenwerking en creativiteit samenkomen om te bepalen wat de toekomst van de modewereld zal zijn.

Samenwerking staat centraal

We moedigen open communicatie en teamwork aan, wetende dat de beste oplossingen voortkomen uit diverse, cross-functionele samenwerkingen. Van ontwerp tot digitaal, van marketing tot operaties, werkt elke afdeling nauw samen om een gemeenschappelijk doel te bereiken.

Innovatieve en Dynamische Werkcultuur

In het hart van ons merk staat een toewijding aan creativiteit, uitmuntendheid en samenwerking. Onze cultuur bevordert een omgeving waarin je de ruimte krijgt om een verschil te maken en bij te dragen aan het vormgeven van de toekomst van de mode.

Een Plaats voor Iedereen

Onze cultuur is inclusief, divers en respectvol. We vieren de unieke talenten, ervaringen en perspectieven die ieder individu meebrengt, wetende dat onze verschillen ons sterker maken.

Carrièremogelijkheden en Mentorschap

Met gestructureerde loopbaanpaden, mentorschap van leiders in de industrie en kansen om samen te werken aan projecten met grote impact, ontwikkel je de vaardigheden en ervaring die je nodig hebt om te gedijen in een wereldwijde modeorganisatie.

HUIDIGE VACATURES OP KANTOOR

Verken vacatures voor kantoorbeheer bij Hunkemöller Onze kantoorprofessionals spelen een cruciale rol in ons succes.
Hunkemöller has helped me realize what my strengths are: managing personnel, analyzing KPIs, and working in a goal-oriented and structured manner. I was given the opportunity to manage various stores for a year to learn from the experience.

STORE MANAGER - GERMANY

Hunkemöller has helped me realize what my strengths are: managing personnel, analyzing KPIs, and working in a goal-oriented and structured manner. I was given the opportunity to manage various stores for a year to learn from the experience.

STORE MANAGER - GERMANY

MIS JE DROOMBAAN NIET  

MIS JE DROOMBAAN NIET