De missie van Hunkemöller is om een geliefd, sociaal en inclusief merk te zijn - powered by our people. We hebben meer dan 900 winkels in 15 landen en we groeien nog steeds. Onze uitbreidingsplannen in Europa en daarbuiten bieden uitzonderlijke kansen voor mensen met een passie voor retail. Passie is dan ook een van onze zes waarden: fun, inclusive, passionate, sexy, in-touch en inspiring. Deze waarden bepalen alles wat we doen en samen met onze groeiende inzet voor het welzijn van mensen, de planeet en gemeenschappen, bouwen we aan een merk dat is afgestemd op de eisen van onze wereldwijde klanten en degenen die met ons werken.

Wij hebben vele USP's, maar de kern van wat ons zo speciaal maakt, is ons streven naar World-Class service, ongeacht het kanaal en ongeacht de winkel. Deze toewijding strekt zich uit van de manier waarop we met elkaar werken tot het creëren van een World-Class werkomgeving. Hunkemöller is gecertificeerd als TOP EMPLOYER van Nederland (voor de vierde keer op rij) & Duitsland (tweede keer op rij), wat onze initiatieven en prestaties op het gebied van mensen onderstreept.

Onze waarden

Passionate

Dit is ons hart. Wij zijn gepassioneerd door lingerie en World Class Service. Onze Sheroes zijn charmant, toegewijd aan familie, vrienden en haar favoriete merken en enthousiast over alles waar ze van houden!

Inspiring

Dit is onze motivatie. Wij zijn creatief en denken "out of the box". Wat ons uniek maakt, is dat we proactief zijn, geïnspireerd worden door onze omgeving en initiatieve waar we achter staan aanmoedigen.

Fun

Dit is onze houding. We hebben plezier in wat we doen en dat is te zien! Alles wat we doen begint met sprankelende ogen en een grote glimlach. Positieve energie is wat ons tot leider maakt in de wereld van lingerie. 

Wellbeing & Mindset

We encourage employee health and fitness and recognise its importance in what can be a demanding and high-performance environment. We organise activities ranging from yoga classes to lunchtime runs. 

Maintaining a healthy balance between being challenged, having fun and having a healthy lifestyle is essential. Thus, we always put employee safety first, while staying InTouch providing clear communication.

Inclusive

Dit is wie wij zijn. We verwelkomen iedereen en streven naar een divers en inclusief merk en een inclusieve omgeving voor onze medewerkers bij Hunkemoller. Wij geloven in een modewereld die iedereen vertegenwoordigt en viert. 

In-Touch

We at Hunkemöller hire for attitude and train for skills! The current generations yearn to enhance their skills & develop continuously. This matches perfectly with our Omni-Channel approach, which is why our international head office in the Netherlands offers over 50 retail internships across multiple departments every half year - starting from February & September.

We love to learn from our interns! Their opinion and creativity from an external point of view can be of great value to us – also to future generations!

Mis nooit je droombaan